کامپوزیت گرادیا خوبه؟

is gradia composite good
فهرست مطالب

کامپوزیت میکروهیبریدی گرادیا محصول کشور ژاپن و ارائه شده از کمپانی جی سی است. برای پاسخ به این سوال که کامپوزیت گرادیا خوبه یا نه؟ باید به بررسی برخی مزایا و معایب استفاده از این محصول بپردازیم. این محصول در بازارهای ایران جایگاه ویژه ای دارد و مورد اعتماد بسیاری از دندانپزشکان قرار گرفته است. با استفاده از کامپوزیت Gradia ترمیم و پر کردن نقص های دندانی به سهولت انجام می شود. این محصول پلیمری با استفاده از مواد رزین ساخته شده و در چند دسته بندی مهم تولید شده است.

برای خرید کامپوزیت گرادیا با بهترین کیفیت و متنوع ترین شید رنگی میتوانید با مشاوران ما در سورنا دنتال در ارتباط باشید:

سورنا دنتال
مشاوره و سفارش خرید

مزایا کامپوزیت گرادیا

کامپوزیت گرادیا خوبه یا نه؟ این کامپوزیت چه مزایایی دارد؟ برای پاسخ به این سوالات به برخی از مهمترین نقاط قوت کامپوزیت Gradia ژاپن می پردازیم:

  • این محصول با ویسکوزیته استاندارد تولید می شود.
  • فرم دهی آن در حین انجام عملیات دندانپزشکی بسیار ساده است. قابلیت فرم دهی عالی Gradia ترمیم دندان ها را با کیفیت بیشتری همراه می کند.
  • ظاهر این کامپوزیت پس از اجرا بر روی دندان بسیار طبیعی است و مشابه با دندان های واقعی به نظر می رسد.
  • استحکام بالای کامپوزیت Gradia در برابر نیروی اکلوزالی از تخریب آن در کوتاه مدت پیشگیری می کند. این محصول در برابر هرگونه فرسایش مقاومت دارد.
  • Gradia بسیار پولیش پذیر است؛ با استفاده از آن ایجاد سطوح صاف و یکدست میسر خواهد بود.
  • درخشش و شفافیت دندان ها پس از اجرای کامپوزیت گرادیا از مهمترین نقاط قوت استفاده از این محصول به شمار می رود.
  • حساسیت این محصول در برابر نور لامپ یونیت بسیار پایین است.
  • میزان تغییر حجم کامپوزیت در زمان کیورینگ بسیار محدود خواهد بود.

معایب کامپوزیت گرادیا

در کنار ده ها مزیت اساسی کامپوزیت Gradia، برخی محدودیت ها نیز استفاده از این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهند. در خصوص بررسی این سوال که کامپوزیت گرادیا خوبه یا نه باید حتما نگاهی به محدودیت ها و معایب این محصول بیندازیم.
با وجود بالاتر بودن قیمت این کامپوزیت نسبت به محصولات مشابه، کیفیت بالا و زیبایی این محصول هزینه تعیین شده برای آن را به صرفه تر می کند.
برای استفاده از این برند کامپوزیت باید به مراکز دندانپزشکی با سابقه مراجعه کنید؛ کیفیت استفاده از این کامپوزیت بسته به میزان مهارت های دندانپزشکان مشخص می شود. در صورت استفاده غیر اصولی از این محصول، با مشکلاتی مانند تغییر رنگ در طولانی مدت روبرو خواهید شد.

کیفیت کامپوزیت گرادیا

کامپوزیت گرادیا خوبه یا نه؟ میزان کیفیت این محصول چقدر است؟ در ساخت و آماده سازی این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده که استحکام Gradia را افزایش می دهند. کیفیت نهایی این محصولات تا حد قابل توجهی به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن ها بستگی دارد.
ترکیبات کامفوروکنین و گنین آمین از مهمترین اجزای تشکیل دهنده این کامپوزیت هستند که مقاومت بالایی در این محصول به وجود می آورند.
این ترکیب یک کاتالیزور برای فوتو اکتیو مواد به وجود می آورد که مزایای زیادی در نتیجه استفاده از کامپوزیت به همراه دارد. در سال های اخیر آزمایشات فیزیکی متعددی بر روی این محصول انجام شده است که کیفیت استفاده از کامپوزیت Gradia را برای مصارف قدامی و خلفی ثابت می کنند.
میزان انعطاف پذیری استاندارد کامپوزیت گرادیا یکی از مهمترین مزایای کیفی این محصول محسوب می شود.

طیف رنگی کامپوزیت گرادیا

برای انتخاب رنگ این محصولات باید به محل قرارگیری دندان های خود توجه داشته باشید. انتخاب بهترین رنگ کامپوزیت برای اجرا بر روی دندان توسط دندانپزشک انجام می شود.
به طور کلی طیف رنگی کامپوزیت گرادیا شامل موارد زیر می شود:

  • Standard Shade

    ویژگی Standard Shade نشان دهنده خاصیت آفتاب پرست گرادیا است. با وجود این قابلیت ها ترمیم دندان های قدامی و خلفی با کامپوزیت گرادیا به سادگی انجام می شود. خاصیت Chameleon effect زیبایی دندان های شما را پس از ترمیم چند برابر می کند.

  • Outside Special

    این خصوصیت نیز به ظاهر کامپوزیت گرادیا مربوط می شود. این کامپوزیت مربوط به رنگ های شفاف مورد استفاده در تولید کامپوزیت گرادیا است. رنگ شفاف کامپوزیت پس از اجرا بر روی دندان، لبخند شما را زیباتر می کند.

  • Inside Special

    این ویژگی مهم مربوط به ترمیم دندان های قدامی است. سری رنگ های اینساید اسپشیال، با عنوان Opaque نیز شناخته می شوند. این رنگ ها به عنوان مکمل نیز برای ترمیم دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از آن ها سایه های تیره ناشی از حفره دهان از بین می روند.

کامپوزیت گرادیا خوبه؟

وقت آن رسیده که ببینیم با در نظر گرفتن ویژگی ها و خصوصیات نام برده شده آیا کامپوزیت گرادیا خوبه؟ و آیا نیازهای دندانپزشکان را در زمینه ترمیم و زیباسازی دندان های خلفی و قدامی برآورده می کند؟
کامپوزیت باکیفیت گرادیا یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای زیباتر کردن دندان ها و لبخند خود در اختیار دارید. دوام بالا و طول عمر این کامپوزیت بر روی دندان یکی از مهمترین مزایای کیفی آن به شمار می رود.
شما می توانید از طیف رنگی وسیع این کامپوزیت و سایه های رنگی متعدد آن بسته به نیازهای دندان خود استفاده کنید. برای خرید بهترین مدل این کامپوزیت به دنبال یک مرکز فروش معتبر بگردید. در سال های اخیر سودجویان بسیاری کامپوزیت های تقلبی را به جای کامپوزیت اصل گرادیا ارائه داده و مشکلاتی در این زمینه به وجود آورده اند.

برای خرید ابزار دندانپزشکی با قیمت مناسب میتوانید به فروشگاه سورنا دنتال مراجعه نمایید.

مهمترین ویژگی های کامپوزیت گرادیا

برای بررسی کیفیت استفاده از این کامپوزیت ترمیمی باید به برخی از ویژگی ها و خصوصیات آن توجه داشته باشید. در ساختار GC-Gradia direct از ذرات سیلیکا و فیلرهای پلیمری به صورت چند وجهی استفاده شده است. این ترکیبات ساختار کامپوزیت را پس از اجرا بر روی دندان، طبیعی تر نشان می دهند.

انعکاس مطلوب نور از سطح کامپوزیت GC-Gradia direct یکی از مهمترین ویژگی های کیفی این محصول به شمار می رود.

انعکاس نور بر سطح کامپوزیت در طولانی مدت، زیبایی دندان ها را تحت تاثیر قرار نمی دهد. این کامپوزیت پس از سال ها استفاده درست مانند روز اول به نظر می رسد!

ذرات تشکیل دهنده کامپوزیت هیبریدی گرادیا، اندازه ای بین کامپوزیت های ماکروفیل و میکروفیل دارد. قابلیت فیلر بالای این محصول، میزان مقاومت آن را بر روی دندان ها افزایش می دهد.

کامپوزیت گرادیا چه مصارفی دارد؟

کاربرد اصلی این کامپوزیت در زمینه ترمیم و زیباسازی دندان های آسیب دیده است. اگر به صورت تخصصی تر به مصارف این کامپوزیت نگاه کنیم، موارد زیر مورد توجه قرار می گیرند:

  • ترمیم ونیرهای کامپوزیتی با استفاده از قابلیت های Gradia به سهولت انجام می شود.
  • این محصول برای ترمیم های پوسیدگی Wedge-shaped نیز کارایی دارد.
  • بستن دیاستم با استفاده از این کامپوزیت به سهولت انجام می شود.
  • ترمیم پوسیدگی های ریشه دندان نیز با استفاده از قابلیت های گرادیا میسر خواهد بود.
  • این کامپوزیت برای ترمیم کلاس های مختلف I ،II ،V و سطوح مختلف پوسیدگی کارایی دارد.

جمع بندی

تهیه مواد اولیه باکیفیت برای انجام فرایندهای ترمیمی دندانپزشکی دقیقا به اندازه مهارت های دندانپزشک اهمیت زیادی دارد.
کامپوزیت های گرادیا یکی از بهترین مواد اولیه ترمیمی در حوزه دندانپزشکی هستند و بهترین نتیجه را برای زیباسازی دندان ها به ارمغان می آورند. این کامپوزیت های ژاپنی با مقاومت بالایی تولید شده و نسبت به عوامل فرسایشی استحکام بالایی دارند.
توصیه می کنیم برای استفاده از مزایای کامپوزیت گرادیا به یک مرکز دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

با توجه به نوسانات بازار، ممکن است قیمت محصولات بروز نباشند، لطفا جهت استعلام قیمت تماس بگیرید.

WeCreativez WhatsApp Support
پیام خود را بگذارید و منتظر پاسخ پشتیبان سایت بمانید
👋 سلام چه کمکی می توانم به شما کنم؟
منو
صفحه اصلی
فروشگاه
حساب کاربری من